Jag är Zlatan


8 november 2011 kom boken "Jag är Zlatan" ut. Det är Zlatan Ibrahimovics berättelse som han skrivit tillsammans med David Lagercrantz. Det kom att bli min första bokrecension i Bohusläningen. Läs vad jag tyckte om boken HÄR! Att jag är ett stort fan av Zlatan Ibrahimovic påverkar givetvis mina åsikter om boken. Även om det är rätt längesedan nu som jag läste den kan jag ändå komma i håg stora delar av boken och att jag blev väldigt berörd av fotbollsstjärnans livshistoria så långt.
/Karin


Titel: Jag är Zlatan
Författare: Zlatan Ibrahimovic David Lagercrantz
Förlag: Albert Bonniers förlag
Utgiven: 8 november 2011
ISBN: 9789100126537

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Snöblind - Ragnar Jónasson

Karma och Jonar - om mod och vänskap

Mannen i rutig skjorta - Magnus Danielson