Om att överleva en dinosaurieinvasion

Sedan jag gick med i mina bokcirklar har jag läst böcker i alla möjliga genres. En genre som jag tidigare inte läst så mycket är skräck. Nu har det hänt några gånger vilket är himla intressant. Nu har jag läst Skräcködlornas återkomst av Philip Thorsson från Brastad. En historia om ett tidsmaskinstest som går snett och dinosaurier invaderar jorden. Vi får följa en helt vanlig familj i kampen för att överleva i det kaos som råder.

Philip Thorsson skriver målande och är duktig på att berätta historier. Boken blir som en serietidning utan bilder och är du förtjust i just den genren har du en fin läsupplevelse framför dig.

Läs hela min recension HÄR! 

Titel: Skräcködlornas återkomst
Författare: Philip Thorsson
Förlag: Vulkan (egenutgivningsförlag)
Utgiven: 2019
ISBN: 9789188949974

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Snöblind - Ragnar Jónasson

Karma och Jonar - om mod och vänskap

Mannen i rutig skjorta - Magnus Danielson